Alfred maakt campagne voor Hertog IJs
03-04-2018 17:15:55 | Door: Max Vlugt | hits: 4857 | Tags:

Hertog IJs lanceert deze week een campagne. De campagne werd ontwikkeld door Alfred, dat het account begin dit jaar won na een pitch.

Centraal in de campagne staan de drie IJsmeesters van Hertog. Het zijn de mensen die de nieuwe smaken bedenken en recepten uitproberen. Ze doen dit in hun eigen proefkeuken bij Hertog; een soort ijssalon in de fabriek. Dit keer stortten de ijsmakers zich op de range Hertog IJssalon. Ze zijn daar nogal hartstochtelijk over. De rest van het bedrijf blijkt dan toch net wat minder uitbundig.   

                                                                              

Credits:
Titel: Hertog IJsmeesters | Klant: Unilever: Sébastien Deneux, Nienke Jansen, Laurens Noten | Bureau: Alfred International | Creatie: Jeroen van de Sande, Jorn Kruijsen, Aad Kuijper | Strategie: Gabriel Snuverink | Account: Mireille Elberse | RTV Producer: Carmen Ramsaran | Productiemaatschappij: New Ams Film Company | Regisseur: Michiel ten Horn | Producer: Yvonne Knook, Laura Hannewijk | Lighting cameraman/D.O.P: Joris Kerbosch | Editor: Jorien Voogt | Muziek: Good Sounds | Soundstudio: Postoffice | Color Grading: Remi Lindenhovius

www.alfred.nl
www.hertogijs.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie