Alfred maakt campagne voor Liga
25-04-2018 19:35:21 | Door: Max Vlugt | hits: 2973 | Tags:

LiGA heeft gekozen voor Alfred als nieuw creatief bureau. Het eerste resultaat van de samenwerking is een nieuwe merkcampagne die LiGA weer terugbrengt als hét tussendoortje van Nederland. LiGA was in 1923 het eerste verantwoorde tussendoortje in het land, generaties Nederlanders zijn ermee opgegroeid.

De campagne brengt een ode aan ons drukke volkje aan de Noordzee, dat de hele dag door in touw is en tussen de bedrijven door best een tussendoortje kan gebruiken. Speciaal voor de campagne is een variant op Herman van Veens bekende nummer Opzij opgenomen.

Aan de keuze voor Alfred ging een internationale pitch vooraf. Het bureau is verantwoordelijk voor de strategie en ontwikkeling van de nieuwe merkcampagne en de vertaling hiervan naar tv, digitaal, outdoor en print. De eerste uitingen zijn vanaf 27 april te zien.

www.liga.nl
www.alfred.nl

Credits:
Klant: Mondelēz International | Verantwoordelijk bij klant: Petar Sogindolski, Esmeralda de Punder, Yvet Roest | Bureau:ALFRED International |Creatie: Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs | Account:Sanne Tolsma, Irene Spronk, Stéphanie Freitag | Strategie: Gabriël Snuverink | RTV Producer: Carmen Ramsaran | Productiemaatschappij: Meet CLIFF | Regisseur: Jonathan Smit Producer: Tim Koomen | Lighting cameraman/D.O.P: Nanko Goeting | Editing: Jorn Slotboom, Jurre Lüken (Alfred), Jonathan Smit (CLIFF) | Muziek clearance: Massive Music | Muziek productie re-recording: Good Sounds, Tone of Voice | Soundstudio: Postoffice | Mediabureau: Carat

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie