Alfred maakt campagne voor SNS
25-04-2018 17:26:36 | Door: Max Vlugt | hits: 3124 | Tags:

Typische Nederlanders willen altijd de beste deal. Maar onderhandelen? Dat vinden ze vaak lastig. Dat zagen we in de nieuwste tv-reclame van SNS. Daarin doet Typische Nederlander Bart verwoede pogingen om af te dingen op z’n wasmachine en droger. Z’n dochter helpt ’m uiteindelijk uit de brand. Door er gewoon om te vragen. Bij SNS krijg je gewoon voordeel zónder erom te vragen. 

SNS geeft niet alleen voordeel zonder dat klanten erom hoeven te vragen. De bank helpt mensen ook nog eens financieel slimmer te worden. Met onderhandeltips bijvoorbeeld. Handig, als je bijvoorbeeld van plan bent om op de vrijmarkt je slag te slaan.

De onderhandeltips voor de vrijmarkt zijn de aftrap van het nieuwe digital format Tips voor TN’ers (Typische Nederlanders). Hier vinden mensen tips over financiële onderwerpen zoals Prinsjesdag, vakantiegeld of de belastingaangifte. Ook nu speelt Bart de hoofdrol. In korte video’s laat hij zien hoe je als Typische Nederlander ergens je voordeel mee kunt doen. 

www.snsbank.nl
www.alfred.nl

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi | Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande | Strategie: Gabriël Snuverink, Edward de Ridder | Account: Danielle Boskemper, Joost van der Pol | Productie: DPPLR | Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie