Auto.nl kiest voor Abovo Media
24-10-2018 08:55:35 | Door: Max Vlugt | hits: 4794 | Tags:

Auto.nl kiest Abovo Media als mediapartner. Zij hebben Abovo Media ingeschakeld om de door BUUTVRIJ ontwikkelde campagne vanuit een multimediale strategie uit te rollen in Nederland. 

Martijn Bovée, General Manager bij Auto.nl: "Abovo Media heeft ons geholpen een stevige mediastrategie neer te zetten, waarbij we op een effectieve manier onze boodschap bij de doelgroep kunnen overbrengen en direct meer klanten kunnen bedienen. Wij zijn trots op de campagne die wij nu inzetten en blij met de samenwerking met Abovo."

Peter Aangeenbrug, Account Director bij Abovo: "Auto.nl biedt een andere manier van autoverkopen. Van oriëntatie tot aankoop is de hele customer journey online in te vullen. Dit hebben wij als basis voor de campagne gebruikt. Vanuit een crossmediale strategie, waarbij we de kracht van radio combineren met online video, social en display advertising, bouwen we aan de bekendheid van Auto.nl in Nederland. Deze campagne is een mooie start van onze samenwerking."

Auto.nl heeft een vernieuwende manier van autoverkopen. Zij hebben geen showroom, verkopers en demo auto’s, maar gebruiken data en 360-gradenfotografie om online een optimaal beeld te geven van de auto’s. De klanten kunnen kiezen voor private lease of kopen de auto online en auto.nl levert de auto binnen vijf dagen thuis af. Auto.nl is een dochteronderneming van Louwman Group en werkt samen met 138 dealers van zowel Louwman Dealer Group als van Broekhuis Groep om overal garantie en aftersales te kunnen bieden.

www.auto.nl
www.abovomedia.nl
www.buutvrij.amsterdam

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie