AutoTrack en dé VakantieDiscounter naar Van Diemen voor pr
18-01-2018 08:41:00 | Door: Katja Brokke | hits: 5007 | Tags:

De pr-activiteiten van AutoTrack en dé VakantieDiscounter zijn ondergebracht bij Van Diemen PR middels hun PR-abonnement.

Cynthia Blaazer, marketingcommunicatiemanager bij AutoTrack: “Er zijn zoveel trends en ontwikkelingen te communiceren over onze branche. Door de samenwerking met PR-abonnement krijgen deze zaken meer aandacht. Een extern bureau inschakelen ter ondersteuning van onze eigen marketingafdeling is daarmee in onze ogen absoluut van toegevoegde waarde. Ik ben ervan overtuigd dat deze ontwikkeling voor AutoTrack een goede stap vooruit is.” 

Thijs Keukenmeester, marketingmanager bij dé VakantieDiscounter: “Jaarlijks boeken tienduizenden mensen hun vakanties bij ons. Daarmee beschikken wij over veel nieuwswaardige informatie. Enerzijds is het voor ons  belangrijk dat media ons weten te vinden bij vragen en anderzijds kunnen wij op basis van onze verkoopdata met interessant nieuws naar buiten treden. Daar willen we op deze manier actiever op inzetten.”

www.vandiemenpr.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie