BaByliss kiest voor Qontent Matters
21-11-2017 16:14:40 | Door: | hits: 3219 | Tags:

Na een creatieve pitch kiest BaByliss voor Qontent Matters als haar creatief bureau. Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle communicatie voor de merken BaByliss, BaByliss for Men, BaBylissPRO en Cuisinart.

Na een creatieve pitch met verschillende bureaus koos BaByliss voor Qontent Matters als lead agency in Nederland voor de merken BaByliss, BaByliss for Men, BaBylissPRO en Cuisinart. BaByliss is onderdeel van het Amerikaanse Conair Corporation. Het Nederlandse bureau is verantwoordelijk gemaakt voor de communicatie rondom de verschillende merken in Nederland.

Emma Aarts, Senior brand manager bij BaByliss Nederland: "Uit de pitch kwam Qontent Matters door hun creatieve pitch én denkwijze als winnaar uit de bus. Sindsdien werken we dagelijks nauw samen om ons verhaal grootser te vertellen. Daarnaast ondersteunt QM ons met de creatieve ontwikkeling van alle communicatie en content. De merkactivatie behorende bij de Sensor-campagne is een nieuwe, grote stap voor BaByliss. Eentje waar ik samen met ons team en QM erg trots op ben!"

Na het winnen van de pitch is Qontent Matters aan de slag gegaan met de brandstory voor BaByliss Nederland. Kort hierna is een influencercampagne opgezet en is deze herpositionering tijdens een style-event verder onderstreept. Hierdoor is BaByliss nog relevanter gemaakt bij de Nederlandse beautymedia. Ook ontwikkelde BaByliss Nederland in de tussentijd samen met Qontent Matters de eindejaarscampagne van 2017. Vanaf 20 november 2017 is BaByliss relevant op televisie, online én in veel shops in de winkelstraten van Nederland. Ook zal het bedrijf binnenkort via een, door Qontent Matters ontwikkelde, merkactivatie de lancering van nieuwe, slimme, haarstylingtools op een creatieve manier communiceren naar de inwoners van Rotterdam en de rest van Nederland.

Danijel Dercksen Partner & Creative Director bij Qontent Matters: "Ik ben erg blij dat ik, met ons groeiende team, elke dag voor dit mooie merk mag werken. BaByliss heeft veel heritage en daarnaast een sterke focus op kwaliteit én innovatie. De gehele organisatie staat open voor creatieve concepten, iets dat zal blijken uit de komende merkactivatie. Hierdoor kunnen we het merk op een leuke manier nog begrijpelijker en relevanter maken binnen het beautysegment."

www.babyliss.nl
www.qontentmatters.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie