Blink Uitgevers maakt Sprookjesboom Magazine voor de Efteling
28-09-2015 16:21:00 | Door: Ton Boom | hits: 3264 | Tags:

Uit handen van hoofdredacteur Maud van Rooij ontvingen deze week Draak en Roodkapje het eerste exemplaar van het Sprookjesboom Magazine. In oktober verschijnt de eerste editie van het Sprookjesboom Magazine, gemaakt in samenwerking met de Efteling.

Sprookjesboom Magazine wordt twee keer kosteloos bijgesloten bij de volledige oplage (abonnee en losse verkoop) van Bobo, hét tijdschrift voor kleuters van Blink Uitgevers. Het tijdschrift is ook in een kleine oplage verkrijgbaar in de Efteling.

In het Sprookjesboom Magazine gaan de lezers op bezoek bij de Sprookjesbosbewoners. Eén van de bewoners heeft een probleem en heeft de hulp van de kinderen nodig! Zo is in de eerste editie Draak zijn schat kwijt. De kinderen puzzelen met Langnek, kleuren met Roodkapje, rijmen met Fakir, lezen met Reus en doen nog veel meer met de andere Sprookjesbosbewoners om zo de schat terug te vinden.

Samenwerking

Yvonne Keasberry, directeur Blink Uitgevers: “Blink Uitgevers is ontzettend blij met de samenwerking met de Efteling. De merken Bobo en Efteling zijn al generaties lang bekend bij zowel grootouders, ouders als kinderen. Het ontwikkelen van een magazine dat wij vanuit onze missie, kinderen uitdagen om te leren en zichzelf en hun talenten te ontwikkelen, volledig onderschrijven. Sprookjesboom Magazine is een prachtig vormgegeven magazine met perfect bij de doelgroep aansluitende content. Met recht iets om trots op te zijn.”

Blink Uitgevers

Blink is een jonge uitgeverij met passie voor kinderen en onderwijs. Blink ontwikkelt sprankelende, educatieve concepten voor thuis en op school. Onze missie is: kinderen uitdagen om te leren en zichzelf en hun talenten te ontwikkelen. We maken al onze uitgaven in nauwe samenwerking met leerkrachten, ouders én kinderen, zodat ze altijd precies aansluiten bij iedere leeftijdsgroep. Met Bobo, Okki, Taptoe en National Geographic Junior is Blink Uitgevers de grootste Nederlandse uitgever van educatieve kindermerken. Van oudsher vooral bekend als tijdschrift, zijn de merken inmiddels 360° uitgebouwd. Voor televisie, games, apps, internet, theater, merchandise, licenties, partnerships en events zijn er succesvolle concepten ontwikkeld.

www.blink.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie