Boek Het event als strategisch marketinginstrument vernieuwd
22-06-2017 13:30:14 | Door: Katja Brokke | hits: 2811 | Tags:

Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het vernieuwde, full-colour boek Het event als strategisch marketinginstrument gaat over de manier waarop dat gedaan kan worden. Hoe kunnen organisaties een event als marketinginstrument inzetten om bezoekers te bereiken en te raken?

Het event als strategisch marketinginstrument  behandelt de ontwikkeling van de beleveniseconomie en eventmarketing. De verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen, zoals citymarketing en branding, komen ook aan bod. Het boek bespreekt onder meer de stap van strategie naar concept, effectmeting en evaluatie.

De verschillen met de vorige editie:

  • Het hoofdstuk over trends en ontwikkelingen is aangevuld met voorbeelden van vernieuwende eventconcepten en nieuwe inzichten in de transformatie- en beleveniseconomie.
  • Het hoofdstuk over relatiemanagement is geactualiseerd met toepassingen in social media.
  • In het hoofdstuk citymarketing wordt het belang van veiligheid en duurzaamheid bij evenementen verder uitgediept.
  • Nieuwe methoden van effectmeting zijn toegevoegd en er is aandacht voor neuromarketing.

www.coutinho.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie