Brand New Journey werkt voor ABS Autoherstel
07-07-2016 10:13:00 | Door: | hits: 2640 | Tags:

ABS Autoherstel kiest voor full-service marketingbureau Brand New Journey om verder te bouwen aan haar merk. ABS Autoherstel en Brand New Journey gaan de komende tijd samen aan de slag met de communicatie richting leasemaatschappijen, fleetowners, verzekeraars en particulieren. 

ABS Autoherstel is de grootste schadeherstelketen van Nederland. De keten bestaat uit individuele ondernemers, waardoor flexibiliteit, innovatie en gedrevenheid centraal staan. 

Ineke van Klei, marketing- en communicatieadviseur ABS Autoherstel: “Als we kritisch kijken naar onze communicatie richting onze opdrachtgevers en klanten, laten we kansen liggen. En dat terwijl het zo belangrijk is onze kennis, passie voor het vak en innovatieve aanpak actief en enthousiast te delen. Daar gaan we nu werk van maken.” 

Rogier Westerink, partner bij Brand New Journey: ”We zijn gestart met het concept, de basis voor de communicatie richting de opdrachtgevers. Creatief duo Marrie en Evelien hebben de eerste meters gemaakt en het resultaat wordt snel zichtbaar.”

Brand New Journey werkt al langer voor bekende merken als F-Secure, PostNL, Quick Parking, MECC Maastricht, Sportbedrijf Deventer, Voerman Group, Cendris en Smartcenter.

www.brandnewjourney.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie