Burst maakt digitaal platform voor LARGO
17-10-2018 14:29:03 | Door: Max Vlugt | hits: 5408 | Tags:

LARGO heeft samen met Burst de aanscherping van de positionering van het merk afgerond. Eerste uiting is het digitale platform dat tevens door Burst gerealiseerd is.

Voor Largo, is het doel het opbouwen van naamsbekendheid en het claimen van een propositie in de reisindustrie. Het aanscherpen van het merk en het optimaliseren van het digitale platform gaat hierin verandering brengen. 

Sander La Rivière, Art Director bij Burst: "Tijdens het begintraject hebben we Largo verrast met een visuele stijl, die wat ons betreft perfect aansluit bij waar Largo voor staat. Het was mooi om te zien dat Largo hier verliefd op werd en de stijl wil gaan hanteren voor alle uitingen. We hebben een uitgebreid identiteitstraject doorlopen waarin we het concept hebben vertaald naar een werkbare brandguide. Na deze mooie mijlpaal zijn we nu aangekomen bij de tweede: het platform. Wat er nu staat draagt echt uit wat we voor ogen hadden."

Tanya Joustra, General Brand Manager bij LARGO: "Het concept wat Burst ons presenteerde tijdens de pitch sprak ons enorm aan. De nieuwe website is zeer vernieuwend binnen de categorie omdat we in plaats van inspelen op de hardware, de accommodaties en beleving centraal stellen. Het gaat om de persoonlijke ervaring en unieke herinnering die een vakantie bij mensen achterlaat."

 
 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie