CSU kiest voor Lewis
20-08-2018 13:56:00 | Door: Max Vlugt | hits: 4191 | Tags:

CSU schakelt Lewis in om zijn stem in maatschappelijke discussies te laten horen en zijn dienstverlening te tonen. Lewis helpt CSU door middel van pr- en contentactiviteiten. 

De eerste campagne waar CSU en Lewis samen aan werken, is de Nationale MeewerkWeek; een initiatief dat CSU landelijk heeft uitgerold. Tijdens deze week, die plaatsvindt van 5 tot en met 9 november aanstaande, gaan directieleden van organisaties in heel Nederland de werkvloer op om actief te ervaren hoe het er in hun bedrijf aan toegaat. Dit biedt hen de kans om te werken aan een verbeterde werkomgeving en het optimaliseren van duurzame inzetbaarheid.

Erwin Vos, marketing-en communicatiemanager van CSU: "De Nationale MeewerkWeek vormt een mooi startpunt voor onze samenwerking met Lewis. Tijdens deze week roepen we directieleden op om actief mee te draaien op de werkvloer om waar nodig werkomstandigheden te verbeteren en processen te optimaliseren. Samen met Lewis willen we zoveel mogelijk bedrijven mobiliseren. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking."

Vera Kops, General Manager van Lewis Nederland: "Wij zijn erg blij dat een aansprekend Nederlands bedrijf als CSU voor Lewis kiest. CSU heeft in de afgelopen 50 jaar een sterk merkbeeld opgebouwd en wij helpen graag dit verder te versterken en uit te dragen."

www.teamlewis.com
www.csu.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie