CapeRock ontwikkelt visuele identiteit Belgische mediamerken VIER en VIJF
02-10-2018 10:22:15 | Door: Katja Brokke | hits: 2934 | Tags:

Het Amsterdamse bureau CapeRock heeft de visuele identiteit voor de mediamerken VIER en VIJF voor SBS België ontwikkeld. Voor VIER is een design ontwikkeld dat energiek en speels is.

De elementen waaruit het logo is opgebouwd, zijn tot leven gebracht en vormen samen de Jockeys. De bewegingen van de Jockeys voegen energie en dynamiek aan de zender toe. De Jockeys navigeren de kijker door de content en verbinden het merk met de content.

VIJF is de vrouwenzender van Vlaanderen. De ondeugendheid en spanning is in het merk gebracht door een eigenzinnige typografie die continu in vorm verandert en middels shout outs om de aandacht vraagt. Met hot pink als kleur en toepassing daarvan in duotonen is veel variatie gecreëerd.

www.caperock.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie