Ceci n’est pas un bureau maakt campagne Metakids
02-02-2017 11:45:00 | Door: Katja Brokke | hits: 5134 | Tags:

De campagne moet meer bekendheid geven aan Metakids en aan metabole ziekten. Dankzij de medewerking van onder meer JCDecaux en BrandDeli zal de campagne landelijk zichtbaar zijn op tv en in outdoor. Ook online en radio worden ingezet. Ceci n’est pas un bureau ontwierp een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Daarnaast werd samen met Driebit een nieuwe website gemaakt. Koen Hauser verzorgde de fotografie en fotomontage. Door de confronterende aanpak was het niet wenselijk met echte patiëntjes te werken, dus werden de kindergezichten samengesteld uit meerdere portretfoto’s.

Credits:
Opdrachtgever: Nathalie Michielsens, Diane van der Marel | Bureau: Ceci n’est pas un bureau | Copy: Sikko Gerkema | Art: Jeroen van Zwam | Strategie: David Feenstra/Gertjan Hafkamp | Account: Gertjan Hafkamp | Productiemaatschappij: In Case Of Fire | Producent: Paul Brand | Regisseur: Job van As | D.O.P.: Ruzbeh Babol | Fotografie: Koen Hauser, Unit | Geluid: Jeroen van Gessel, Lab3 | Website: Driebit

www.cecinestpasunbureau.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie