Centraal Beheer en DDB: Campagne Thuis Hypotheek
16-03-2017 08:45:00 | Door: Arjen Westra | hits: 4746 | Tags:

De eerste grote consumentencampagne voor de Thuis Hypotheek van Centraal Beheer is deze week gestart, DDB tekent voor de invulling en Mindshare is verantwoordelijk voor de mediastrategie.

Deze hypotheek werd in 2016 geïntroduceerd. De campagne start met een tv-commercial waarin de hoofdrolspelers uit de 60ste Even Apeldoorn Bellen reclame terugkeren.

Er zijn ook radio en online-uitingen.

De onlangs verschenen Even Apeldoorn bellen commercial Hulk is het vertrekpunt voor alle grote productcampagnes van Centraal Beheer dit jaar.

De Thuis Hypotheek commercial is de eerste in de reeks. Het gezin van Mark en Margreet is inmiddels terug in Nederland. En net verhuisd. Natuurlijk gebeurt er iets onverwachts en zien we de kenmerkende Even Apeldoorn bellen knipoog terug.

De campagne benadrukt de voordelen van de Thuis Hypotheek.
Angela Eijlander, manager Hypotheken: "In de commercial laten we zien dat je met de Thuis Hypotheek de zaken goed voor elkaar hebt en geld over kunt houden voor leuke dingen. Want je krijgt niet alleen bij aanvang een scherpe rente. Maar die rente daalt tussentijds ook nog bij aflossen. Dat gaat stapsgewijs."

Centraal Beheer werkt voor de Thuis Hypotheek samen met onafhankelijke adviseurs. Daarnaast kunnen klanten onder bepaalde voorwaarden de Thuis Hypotheek ook zonder advies online afsluiten.

Eijlander: "Bij ons kiest de klant zijn eigen route. Van oriëntatie tot afsluiten: het kan bij ons online, of via een adviseur."

www.centraalbeheer.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie