Cleo Zijlstra en Fiona Cordes aan de slag bij Fox Networks Group
26-01-2018 15:34:00 | Door: Max Vlugt | hits: 6199 | Tags:

Cleo Zijlstra is Marketing Manager bij National Geographic. In deze rol gaat ze aan de slag met het uitrollen van alle marketingcampagnes en het aansturen en coördineren van evenementen. Eerder was Cleo werkzaam als Event Manager bij Hearst Magazines en was ze als Brand and Campaign Manager verantwoordelijk voor alle merkcampagnes van Radio 538, Slam FM en Radio 10 Gold.

Cleo Zijlstra: "Te gek om te werken voor zo'n iconisch merk met een missie die perfect aansluit bij mijn eigen idealen. Ik ga mij sterk maken om National Geographic nog dichter naar het Nederlandse publiek te brengen."

Fiona Cordes is de nieuwe Head of Marketing van 24Kitchen. Fiona is verantwoordelijk voor het onderhoud en uitbouw van het merk 24Kitchen, het grootste crossmediale foodplatform van Nederland. Eerder was ze onder andere als Brand Marketing & Concept Manager werkzaam bij Sanoma (Donald Duck, Tina etc.) en bij KWF Kankerbestrijding. De laatste jaren heeft ze ervaring opgedaan aan bureauzijde als Creative Concept & Content Director bij MPG Today (oder andere Allerhande) en bij Today is Canday.

Cordes: "Voor mij persoonlijk kwamen alle elementen bij elkaar toen ik werd benaderd voor deze baan als Head of Marketing 24Kitchen. Van merk bouwen, commerciële partnerships tot aan concepting en dat alles gecombineerd met het thema Food; gelukkiger kun je mij niet maken. Ik ben van oorsprong een merkenbouwer en een echte 'foodie'. Voor mij is dit de ideale uitdaging, om het merk 24Kitchen anno nu (na een van de meest succesvolle jaren ooit) verder uit te gaan bouwen, het marktaandeel te vergroten en nieuwe merkextensies en verdienmodellen te gaan creëren en realiseren."

www.foxtv.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie