Colours, Mangrove en Redhotminute samen in We are you.
11-12-2017 12:38:26 | Door: | hits: 6102 | Tags:

Drie digital agencies hebben hun krachten sinds 7 december gebundeld: Colours, Mangrove en Redhotminute.  De labels zijn onderdeel van de groep We are you. en blijven naast elkaar bestaan. Deze nieuwe combinatie zorgt dat klanten meer flexibiliteit en digitale expertise kunnen verwachten.

Jorg Verweij, algemeen directeur van Colours: "Digital impact realiseren is onze gezamenlijke drive. We varen alle drie dezelfde koers en kiezen duidelijk voor focus en kwaliteit in plaats van verbreding."

Het samengaan van Colours, Mangrove en Redhotminute onder de paraplu van We are you. is ontstaan vanuit de groeiende behoefte van bestaande en nieuwe klanten. De digitalisering van grote organisaties vraagt om steeds meer expertise en een groot aantal professionals.

Marc van Helden, CEO van Redhotminute: “Samen met Colours en Mangrove zijn we goed voorbereid op de ontwikkelingen bij onze klanten en kunnen we verder bouwen aan onze langdurige relaties. Door de bundeling van kennis van al onze professionals en de expertise van onze klanten blijven we garant staan voor hoge kwaliteit.”

Onder de vlag van We are you. zijn de drie bedrijven vanaf nu autonome zusterbedrijven, waarbij de groep financieel wordt versterkt door ABN Amro Participaties. Marc van Helden blijft verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van Redhotminute en Tim Kragt als CEO voor Colours. Jorg Verweij is CEO van We are you. en blijft daarnaast verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van Mangrove.

Verweij: "We kunnen grote, ambitieuze organisaties nu nog beter helpen bij het behalen van hun digitale doelstellingen."

www.colours.nl
www.mangrove.nl
www.redhotminute.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie