Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2017
23-05-2017 07:07:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3748 | Tags:

Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2017. De genomineerde e-mailspecialisten zijn Glenn Ikking van Marktplaats, Jochem Veenstra van de VakantieDiscounter en Marjolein Kleiberg van TUI. 

Het aantal inzendingen lag dit jaar nog hoger dan vorig jaar, toen al een nieuw record werd gehaald. De jury spreekt van een grote diversiteit in de aangedragen cases.
 
Juryvoorzitter Frans Reichardt: "We zien dat e-mail persoonlijker en relevanter wordt. Dat kon al langer en nu zien we het ook daadwerkelijk veel meer gebeuren. Er wordt steeds vaker en beter gedacht vanuit de wensen en behoeften van de ontvanger.”

“Bedrijven denken meer vanuit customer journeys en kijken naar meer dan opens, clicks en conversie alleen. Steeds vaker wordt ook de Net Promoter Score (NPS) gemeten en wordt ontvangers van e-mail om feedback gevraagd.”

“Deze bewegingen kunnen ervoor zorgen dat e-mail de komende jaren voor veel bedrijven een van de meest effectieve kanalen voor klantcontact blijft."
 
Vorig jaar won Floris Regouin, Samsung Benelux zowel de publieks- als de juryprijs voor beste E-mail M|V van het jaar.

Albert Heijn won de juryprijs Beste E-mailcampagne 2016 voor de Mijn Bonus-campagne en bol.com ging er vandoor met de publieksprijs voor de beste campagne.
 
De awards worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Summit op 15 juni aanstaande in de Kromhouthal in Amsterdam. Naast de uitreiking van de awards zijn er sprekers van o.a. Asics, Arsenal, Nike, Returnpath, Suitsupply en NS International en wordt de nieuwste E-mail Benchmark gepresenteerd.

www.ddma.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie