Coopr na bureaupitch aan de slag voor Shell Retail
16-03-2018 13:56:00 | Door: Marianna Beets | hits: 5087 | Tags:

Coopr won de bureaupitch en werkt sinds januari 2018 voor de retailtak van Shell Nederland. De keuze viel op Coopr door de combinatie van strategisch inzicht, het snappen van de markt en creativiteit.

Wiebe Bevelander, Marketing Communications Manager bij Shell Retail: “Het aanbod van Shell Retail is de afgelopen jaren sterk veranderd. Tanken is inmiddels niet meer alleen de hoofdreden van een stop bij een tankstation, dat zijn eten en drinken steeds vaker. We zochten dan ook vooral een bureau dat ons kan helpen met het vertellen van de juiste erhalen rondom de kwaliteit van onze Food & Drinks producten, en de herkomst ervan."

Mieke Smid, senior consultant bij Coopr: “We zijn supertrots! Shell is een wereldspeler van formaat. Een merk waar bovendien veel Nederlanders trots op zijn. Er ligt een mooie uitdaging om vanuit kwaliteit, ervaring en techniek, bijzondere  verhalen te vertellen en daarmee van toegevoegde waarde te zijn voor de juiste profilering van de Nederlandse retailtak van Shell!”

www.coopr.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie