Crocs kiest Quince als partner voor internationale campagne
24-05-2018 08:52:00 | Door: | hits: 3793 | Tags:

Amsterdams activatiebureau Quince wordt de internationale partner van Crocs bij de introductie van haar nieuwste productlijn. Quince heeft een Augmented Reality (AR)-app ontwikkeld, die de Crocs LiteRide-schoenen boven de schoenendoos laat zweven en de USP’s toelicht. De app werd eerder getest in Duitsland en Rusland, en wordt nu wereldwijd uitgerold.

De app brengt de nieuwe productlijn van Crocs, die is ontworpen met nieuwe materialen en technologieën, op innovatieve wijze onder de aandacht bij jonge consumenten. Met de Crocs LiteRide AR-app kunnen consumenten hun telefoon richten op een speciale schoenendoos, waarna ze op hun telefoon zien hoe de nieuwe LiteRide schoenen van Crocs vanzelf worden uitgepakt en de lucht in stijgen. Eenmaal uitgepakt, worden de nieuwe materialen en opbouw van de schoen toegelicht.

Frans Hulsof, interim CEO bij Quince: “Met de LiteRide AR-app laten wij consumenten op een interactieve manier kennismaken met de nieuwe productlijn van Crocs. Wij zijn ontzettend trots dat de activatie zo goed is ontvangen, en dat wij als Nederlands bureau de internationale partner van Crocs worden.”

Quince is een one-stop-activatiebureau dat de nieuwste technologieën en innovatieve content vertaalt naar campagnes en activaties. Eerder deze maand werd bekend dat ook Samsung Quince kiest als internationale partner voor een Augmented Reality-campagne ter promotie van de nieuwe Samsung QuickDrive-wasmachines. 

Crocs LiteRide AR is gratis te downloaden via de App Store en Google Play.

www.crocs.nl  
www.quince.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie