DDB & Tribal Amsterdam en Vodafone winnen drie bronzen leeuwen in Cannes
21-06-2017 10:55:12 | Door: Katja Brokke | hits: 4610 | Tags:

De campagne Get the Flow van Vodafone heeft vooralsnog drie bronzen leeuwen in de wacht gesleept tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity. De campagne werd in totaal acht keer genomineerd. In drie van die categorieën moeten de prijzen nog worden verdeeld.

Get the Flow is bedacht door DDB & Tribal Amsterdam en ontwikkeld in samenwerking met Maak (influencermanagement), MEC (media-inkoop), WeFilm (filmproductie), Awful Men (appontwikkeling) en Het PR Bureau (pr). De campagne won twee leeuwen in de categorie Promo & Activations en één in de categorie PR.

De campagne

Get The Flow is een app waarmee stotterende kinderen hun spraak kunnen oefenen. Met behulp van speciaal geschreven rap- en stotteroefeningen in verschillende tempo’s, oefen je niet alleen je spraaktechniek, maar ook je rap-skills. Door het trainen van rap-skills wordt stotterende kinderen een hart onder de riem gestoken om te zorgen dat ze zich niet alleen voelen. In de campagne zien we Mitch, een twaalfjarige jongen uit Volendam die worstelt met stotteren. Met behulp van Sanne Hans, Ali B en de app van Vodafone, ontwikkelt hij zich razendsnel.

www.ddbgroup.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie