
[Vacatures] DPG Media zoekt een Performance Marketeer
DPG Media is per direct op zoek naar een:
Performance Marketeer
Een unieke kans om performance marketing te ervaren bij de grootste mediapartij van Nederland. Wij zoeken iemand die de basis van paid search kent en daar dus direct mee aan de slag kan. We gaan je daarna opleiden tot een echte allround performance marketeer aan de hand van het T-shaped model. Een mooie kans om het vak te leren en jezelf echt door te ontwikkelen!
Wat ga je doen
Je zal de paid search campagnes van onze eigen merken gaan beheren. Dit zijn Intermediair, AutoWeek, Ouders van Nu, KEK mama en vtwonen. Dit zijn de standaard paid search bezigheden van optimaliseren, rapporteren en uitbreiden. Daarnaast gaan we aan de slag met jouw kennis. Je zal ervaring gaan opdoen bij alle kanalen en zelfs meekijken met de grootste display inventory van Nederland - het DPG netwerk! Aangezien we met het t-shaped model werken zal je ook veel tijd krijgen om aan andere vaardigheden te gaan werken. Allemaal begeleid door iemand die zo’n 10 jaar in online marketing meedraait. Kortom, een prachtige kans om echt door te groeien.
Wie zijn wij
Als Performance Marketeer kom je in het performance marketing team terecht. Dit is een team met jonge specialisten. We hebben een open werksfeer waar iedereen z’n zegje kan doen - er is dus zeker ruimte voor jouw ideeën. Dit maakt dat erg veel kan - maar het moet wel vanuit jou gaan komen! Verder is geen dag hetzelfde, want zoals eerder genoemd ga je voor vele merken werken. Ook werken we nog samen met de marketeers van Tweakers, Nationale vacaturebank, AutoTrack, Gaspedaal en Independer. Kortom - je werkt aan “klantzijde” met de veelzijdigheid van “bureauzijde”.
Wij bieden jou
- Salaris passend bij jouw ervaring.
- Een 36-urige werkweek.
- Persoonlijke keuzebudget van 12% (waarvan 8% vakantiegeld).
- Deelname aan de winstdelingsregeling.
- Ontwikkelingsmogelijkheden d.m.v. opleidingen, trainingen en certificaten
Functie eisen
- HBO of WO diploma op zak
- Hands-on ervaring met Google-ads, liefst aan bureauzijde
- Je bent aantoonbaar goed met cijfers en kan accuraat werken
- Je bent handig met programma’s als excel en kan goed problemen oplossen. Programmeerkennis is een pré
Als hét grootste mediabedrijf van Nederland staan we open voor alle talent in de maatschappij. Wij roepen kandidaten met een diverse achtergrond in de breedste zin van het woord dan ook op om te solliciteren op deze functie. Juist door de verschillen tussen collega’s ontstaan verrassende inzichten en innovatieve oplossingen. En dat past dan weer heel erg goed bij ons als organisatie. We zijn benieuwd wie jij bent en welke kwaliteiten en ervaring jij meebrengt.
Nog meer redenen om bij DPG Media te willen werken
Bij DPG Media werken we voor meer dan 90 sterke nieuwsmerken, magazines, televisieprogramma’s, radiostations en online services zoals Qmusic, NU.nl, Tweakers, Libelle, VTM en meer. We bereiken maandelijks ruim 90% van de Nederlanders en 8 op de 10 Vlamingen.
We bieden je een professionele werkomgeving waarin we vrijheid enorm belangrijk vinden. We geven je alle ruimte om aan je toekomst te werken door het aanbieden van workshops en trainingen. Voel je vrij om bij ons ondernemer, leerling en teamspeler te zijn, en vooral om jezelf te zijn. Bij DPG Media is iedereen welkom. Dus solliciteer, wat je achtergrond ook is. Er staan ruim 5.500 slimme collega’s te popelen om je op te nemen in een team, of dat nou een projectteam, een pubquizteam of een sportteam is.
Word jij onze nieuwe collega?
Solliciteer dan nu! Heb jij eerst nog vragen? Vragen via roxanne.rinkes@dpgmedia.nl of 06-21370122. Een WhatsApp bericht mag ook. Solliciteer hier.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie