Dawn verzorgt rebrandingscampagne Belsimpel.nl
02-01-2018 10:16:45 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 3300 | Tags:

De naam van telefoonverkoper Belsimpel.nl is inmiddels bij veel Nederlanders bekend, toch vindt het bedrijf het de hoogste tijd voor verandering. Dawn verzorgt de rebrandingscampagne van Belsimpel.nl waarin de term De Belsimpel Methode wordt gevoerd.

Jeroen Doorenbos en Jeroen Elkhuizen, eigenaars Belsimpel.nl: “In de nieuwe campagne laten we zien dat je bij Belsimpel terecht kunt voor advies dat bij je past. Met De Belsimpel Methode kun je bijvoorbeeld een maximaal bedrag invullen dat je per maand kwijt wilt zijn aan de telefoon van je kind en op basis daarvan krijg je passend advies. Onze werkwijze blijft hetzelfde, maar met de nieuwe campagne leggen we meer nadruk op wat we precies doen: het ontwikkelen van methodes om het uitzoeken van een telefoon en abonnement makkelijker te maken.”

Ook het beeldmateriaal wordt helemaal vernieuwd. De animatiepoppetjes Jeroen en Jeroen verdwijnen naar de achtergrond en zullen niet meer gebruikt worden in televisiereclames. In plaats daarvan worden voortaan echte klanten in beeld gebracht die een telecomvraag hebben. Het antwoord op deze vraag wordt gevonden door gebruik te maken van De Belsimpel Methode. De Methode wordt in het nieuwe beeldmateriaal gesymboliseerd door een witte cirkel, waar de geportretteerde persoon op drukt om De Methode te activeren.

Doorenbos: “Deze witte cirkel is een nieuw beeldelement dat prominent weer wordt gegeven in al het materiaal, denk hierbij niet alleen aan de televisie- en radioreclames, maar ook de website, social media, bedrukkingen en natuurlijk de winkels."

www.belsimpel.nl
www.dawn.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie