[De Belofte 2022] Arno Peperkoorn over talent
21-04-2022 06:51:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 12831 | Tags:

Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is aan Arno Peperkoorn, directeur-partner van Result Recruitment Group

Cindy Fleur

Creative Strategist | dawn

Met haar onderzoeksachtergrond is Cindy zeer resoluut in wie ze is en wat ze wil zijn. Strategie is haar passie en daar gaat ze vol voor. Cindy heeft vol overgave haar droombaan gevonden bij dawn.

Ze weet wat wil en wat ze kan. Maar ze weet ook heel goed waar ze moet en kan leren en is daarin kwetsbaar. Een eigenschap die deze 27-jarige vrouw ongetwijfeld een geweldige toekomst gaat geven.

Louise van Britsom

Creative Strategist | Wieden + Kennedy

Deze ambitieuze strateeg in wording komt uit de eerste lichting van plus plus one; een initiatief dat als doel heeft diversiteit en inclusie te creëren door het vergroten van de pool van onvertegenwoordigd talent. Louise was de winnares van de eerste lichting.

Daarnaast volgt zij coachingtrajecten, interviewt professionals, maakt deel uit van een stichting voor meer diversiteit en inclusie, kortom Louise zet alles op alles om een stempel met haar naam te zetten in onze prachtige industrie. Een go getters mentaliteit waar je U tegen zegt.

Daphne de Haas

Creative & Social Media Manager | Hi Label

25 jaar oud, woont op het moment in Haarlem, komt oorspronkelijk uit Rotterdam. Afgestudeerd op de Willem De Koning Academy in Rotterdam met een specialisatie in Animation, Interactive Technology, Video Graphics and Special Effects.

Daarna als creative assistant ingezet bij Media.Monks en kreeg met haar talent direct een baan aangeboden als Film & Content Creative. Promotie gemaakt naar social content creative.

Nu ruim 1,5 jaar werkzaam voor Hi Label waar ze de lead heeft in social projecten. Daphne wilt al haar creatieve talent inzetten om de wereld te verrijken. Ze is vastberaden, bescheiden en een keiharde werker. Een topcreatief in wording, spendeert al haar vrije tijd met andere mensen uit de industrie met de gedachte dat ze nooit is uitgeleerd en staat altijd open voor innovatie.

Teddy van Beijsterveld

Commercieel Manager | Brouwerij Leeghwater

Deze veelzijdige vrouw is een nieuw gezicht in ons vak. Teddy verzorgt in nagenoeg haar eentje de marketing voor Brouwerij Leeghwater maar start in mei bij Sijthoff Media.

Een baan die ze heeft verkregen met haar veelzijdige persoonlijkheid. Marketing, project, account en evenement: Teddy beheerst het. Een duidelijk voorbeeld van haar generatie. Veelzijdig en doen!


Over De Belofte 2022

De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam.

De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder.

De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.

Iedereen mag mensen voordragen voor De Belofte 2022. De laatste dag dat dat kan, is op maandag 23 mei 2022

Stuur jouw voordracht(en) met motivatie van jouw keuze naar bas@nederlandsmedianetwerk.nl.

www.crossmediacongres.nl

www.resultrecruitment.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie