[De Belofte 2022] Flip Kylian Adams | Jesse Bleekemolen | Less Goes | Lidwien Deuss | Pien van der Togt | Sara Moeniralam
24-05-2022 21:48:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 7200 | Tags:

Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

Hier zes voordrachten van talenten in het mediavak.

Pien van der Togt | Junior Designer | Global

Guy Grimmelt (Global): "Pien is een jonge vrouw die sinds oktober 2021 ons design team is komen versterken nadat zij haar studie graphic design heeft afgemaakt, diverse stages heeft doorlopen en in haar vrije tijd al actief was om design werk te doen in de muziek industrie.

Dat zegt al direct veel over haar zelfstandige en ondernemende karakter, iets wat ze ook al direct bij ons laat zien. Zo heeft Pien al diverse pro actieve pitches,  waarbij wij oa het artwork leveren voor een klant al zelfstandig gedaan. Hierbij laat Pien zien dat ze zich weet te verdiepen in de business van de klant, pakt sterke punten uit reeds bestaande Designs en weet deze van goed naar ijzersterk te brengen.

Dat laatste is niet altijd sexy maar is van onschatbare waarde voor de klant en legt een enorm sterkte basis voor haar eigen ontwikkeling. Zij doet dit zelfs zo goed dat divers werk van haar al daadwerkelijk buiten op straat is getoond met als exponent haar werk voor basic fit waar men zo blij mee was dat men 80 procent van haar ideeën hebben overgenomen voor hun nationale en internationale nw campagne die enkele maanden geleden is gestart.

Pien is een actieve dame, heeft lef om zichzelf en haar werk te laten zien zonder dat ze zichzelf overschreeuwt , iemand die investeert in haar eigen ontwikkeling, ziet waar ze kan en moet groeien maar ook weet dat ze gewoon goed is en nog ver gaat komen in haar werk als designer. In een bedrijf als het onze krijgt Pien de kans om zichzelf nog meer Inhoudelijk en als mens te ontwikkelen en talent mag gezien worden dus vandaar deze nominatie."

Less Goes | Advertising Lead | Team5pm

Julia Graafland (Team 5PM): "Less Stapte drie jaar geleden als eerste Advertising Specialist in de start-up achtbaan van Team5pm. Een leergierige twintiger met een passie voor targeting, kwalitatieve aandacht en YouTube. De data-gedreven YouTube Agency is inmiddels uitgegroeid tot een geoliede machine. En Less groeide even hard mee. In slechts drie jaar tijd evolueerde het one-man team in een ware Advertising-tak, met hem aan het roer. Middels slimme advertentie-strategieën hebben Less en zijn team prachtige resultaten neergezet voor merken als KPN, Hyundai, Prime Video en Oot Granola. Deze zijn bekroond met gerenommeerde nominaties en prijzen van de Drum Marketing Awards, Drum Digital Advertising Awards, European Search Awards, Global Search Awards en The Webby Awards. Less is strategisch ijzersterk, baant nieuwe paden én durft kritisch te kijken naar zijn eigen werk. Dit maakt hem een onmisbare schakel, die gegarandeerd kwalitatieve aandacht genereert voor merkboodschappen op YouTube. Wat hij belooft, dat maakt hij waar. En dat allemaal op zijn 27ste... nominatie-waardig, vind je niet?!"

Sara Moeniralam | Content Coördinator | NPO 3LAB

Stephan Alspeer (NPO): "Haar liefde voor media, zit zo diep dat ze deze naar eigenzeggen oneindig zou kunnen bestuderen. Er is niks mooiers dan het maken van visuele verhalen en het is haar streven om content te distribueren, maken, regisseren en verhalen te belichten die normaliter niet belicht worden. Haar doel is om onzichtbare mensen zichtbaar te maken en talenten een kans te geven. Sara is net begonnen als coördinator van het NPO talentenhuis, 3LAB!"

Jesse Bleekemolen | Creative Producer | ITV Studios Netherlands

Sandra van der Oest & Karin de Groot (ITV Studios Netherlands): "Hij is moeilijk in één hokje te plaatsen omdat zijn talent heel veelzijdig is. Maar los daarvan is zijn karakter ook al een nominatie waard. Jesse is 24 jaar, breed geïnteresseerd, ondernemend, bevlogen, ambitieus, doortastend en inspirerend. Ook is hij heel sympathiek, collegiaal, in staat om anderen te enthousiasmeren. Daarnaast is hij, zeker niet onbelangrijk ondanks zijn behoorlijke staat van dienst, gepast bescheiden. Zijn grote kracht is zijn interesse in vele onderwerpen. Het maakt hem nieuwsgierig, hij duikt dan ook met de volle 100% in een nieuw idee.

Zijn sympathieke karakter brengt met zich mee dat mensen hem vertrouwen en graag met hem samenwerken. Mensen raken door zijn enthousiasme geprikkeld en zijn bereid om zich voor hem in te spannen.

Wij, als ITV Studios Netherlands zijn er dan ook trots op dat Jesse bij ons werkt als Creative Producer. Zijn grote droom is om dramaseries te regisseren en hij heeft de eerste stappen op dat vlak al gezet door Will Koopman te assisteren. De komende jaren zal hij zich daar dan ook meer op gaan richten en wij hebben daar 100% vertrouwen in.

Sinds 2017 heeft Jesse, als regieassistent, aan meerdere producties van ITV Studios Netherlands meegewerkt: 'Dagboek van een minnares', 'Citroenstraat' & 'Buurvrouw & buurvrouw', de televisieseries 'CMC' en het meer dan succesvolle 'Oogappels' voor de NPO.

Naast deze projecten heeft hij de ontwikkelingen van nieuwe projecten onder zich en heeft hij verschillende documentaires gemaakt. De laatste van zijn hand was voor Videoland ‘Gigolo’ waarin hij verschillende gigolo’s open en bloot hun verhaal laat vertellen en volgt tijdens hun werk."

BIO:

Jesse is 24 jaar oud en woont in Amsterdam. Na een snuffelstage bij productiehuis Eyeworks besloot hij op zijn vijftiende zijn eerste eigen speelfilm te maken. Deze film, getiteld 'Fataal' beleefde zijn wereldpremière in 2016 in Koninklijk Theater Tuschinski in Amsterdam. De distributierechten werden verkocht aan zeventig landen en er volgde een succesvol scholenproject. Eind 2020 kreeg zijn Videoland-film 'Leef', over de aan kanker overleden leven van Bibian Mentel, veel aandacht. Zijn laatste documentaire ‘Gigolo’ was zowel spraakmakend als baanbrekend. Wij zien Jesse als iemand die in ons bedrijf een voorbeeldfunctie heeft door zowel zijn karakter, talent, baanbrekende werk en open minded mentaliteit. Zijn inzet om nieuwe talenten te ontdekken maakt dat hij elke maand afspreekt met nieuw jong talent waaronder ook schrijvers om zo de beste uit de markt te halen maar hij gaat ook naar de presentatie van de afstudeerfilms op de Filmacademie om feeling te houden met het nieuwe talent wat daar vandaankomt. Jesse is een veelzijdige maker die zeker nog veel en mooie projecten gaat realiseren. Wij zijn trots dat hij op de afdeling drama bij ITV Studios Netherlands werkt.

Lidwien Deuss | Senior Creatief Strateeg | Ad Alliance

Jasper Oelers (Ad Alliance): "Lidwien is met recht een ‘Creative Beast’ te noemen. Haar positiviteit én creativiteit spreekt voor zich, met verschillende mooie campagnes waar zij een actieve bijdrage heeft geleverd. Haar superkracht is het beheersen van de ‘power of the gifjes’, zonder in te boeken aan een sterk inhoudelijk verhaal. Ook heeft zij een actieve bijdrage geleverd aan de talenten van de mediawereld, met onder meer als board member bij ‘We Are RA*W. En talenten – want Lidwien heeft de 30 nog niet aangetikt - die zo gedreven zijn om andere talenten beter te worden, dat is sowieso al minimaal een nominatie waard!"

Flip Kylian Adams | Head of Sales | Dag en Nacht Media

Jasper Oelers (Ad Alliance): "Flip is één van de meest indrukwekkende talenten waar ik in de media actief mee heb samengewerkt. Hij heeft de lastige uitdaging gekregen om een nieuw mediatype – podcast advertising – in de markt te zetten, met creators waarvoor bij velen advertising een onbekend terrein is. Binnen enkele jaren heeft hij Dag & Nacht geholpen om één van de snelstgroeiende media exploitanten te worden. Met de nodige uitdagingen, want drie jaar geleden was er praktisch nog geen budget voor podcast advertising. Samen met zijn team heeft Flip laten zien dat je ver kan komen met een nieuwsgierige, klantgerichte instelling."

Over De Belofte 2022

De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam.

De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder.

De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.

Hier staat een overzicht van alle talenten die tot dusver zijn voorgedragen

www.crossmediacongres.nl
www.resultrecruitment.nl


Lees ook:

 

[De Belofte 2022] Arno Peperkoorn over talent

[De Belofte 2022] Thijs Jaski (Yune) over Ferdi Gökhan

[De Belofte 2022] Mark Schoones over Meike Ondersteijn en Daryl Fransz

[De Belofte 2022] Jeroen Krikke over Liana Garcia-Dos Santos en Sophie Thijssen

[De Belofte 2022] Claudia van der Vlugt over Elizabeth Geul en Nathalie Goede

[De Belofte 2022] Erik Dijkman (Bambuu) over talent

[De Belofte 2022] Titus, Tom en Dirk (Tonny Media) over talent

[De Belofte 2022] René Adriaan van der Mark en Laura Hogendoorn (familyblend) over talent

[De Belofte 2022] Leonne Van de Ven (De Wolven) over talent

[De Belofte 2022] Anita, Marleen en Barbara (Libelle) over talent

[De Belofte 2022] Nadifa Jama (iO) over talent

[De Belofte 2022] Jocelyne Pieterse over Jessica Rijnders, Julie Staneke en Senna Bleeker

[De Belofte 2022] Martijn Vlasblom (M2Media) over talent

 

Sponsors.
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie