
De Efteling en Talpa Network sluiten partnership
De Efteling en Talpa Network gaan samenwerken. Met onder andere zichtbaarheid op Talpa Networks mediakanalen, bij het televisieprogramma Marble Mania en middels het veilen van entreetickets voor het attractiepark door VakantieVeilingen.
Via VakantieVeilingen en ActievandeDag is het mogelijk om op entreetickets voor doordeweekse dagen van de Efteling tussen 6 september en 23 december 2021 te bieden. Bij elke veiling wordt 5,50 euro aan administratiekosten gerekend. Daarnaast zijn bekende elementen uit het attractiepark binnenkort ook zichtbaar in het SBS6-programma Marble Mania, dat in 2022 een vervolg krijgt.
Beide partijen gaan onderzoeken of er verdere internationale doorvertaling mogelijk is, aangezien het programma inmiddels ook aan België en Duitsland is verkocht. VakantieVeilingen is in beide landen actief. De Efteling en Talpa Network hopen op deze manier een begin gemaakt te hebben aan een succesvolle samenwerking, waarbij ieders kracht wordt ingezet.
Koen Sanders, directeur Commercie, Creatie & Ontwikkeling bij de Efteling: “Middels de mediakanalen van Talpa Network hopen we een nieuwe doelgroep te bereiken. We bekijken als Efteling altijd hoe we dat het best kunnen doen, ook via waardevolle partners. Het is mooi dat in dit geval alle facetten van de samenwerking worden ingezet en daarmee krachten worden gebundeld.”
Joost Brakel, CEO van Talpa eCommerce: “De kern van onze strategie is om langdurige samenwerkingen te zoeken met hoogwaardige merken in het Travel & Leisure-segment. We zijn heel trots op deze samenwerking met de Efteling. Met behulp van het Bureau van Talpa Network hebben wij met inzet van het netwerkeffect een mooie campagne bedacht.”
www.talpanetwork.com
www.vakantieveilingen.nl
www.actievandedag.nl
www.efteling.com
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie