De MediaTestDag: één onderzoekvraag in 24 uur gratis beantwoord
13-04-2019 11:41:00 | Door: David de Jong | hits: 3727 | Tags:

MediaTest, een Amsterdams marktonderzoeksbureau gespecialiseerd in media en communicatie, duikt met het hele team 24 uur in één onderzoeksvraag. Iedereen, zowel particulier als organisatie, mag hiervoor een onderzoeksvraag inzenden.

Na het succes van de eerste editie roept MediaTest ook dit jaar haar verjaardag (14 mei) uit tot MediaTestDag. Deze editie is extra bijzonder, want MediaTest bestaat dit jaar 20 jaar! De MediaTestDag is een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen één dag een onderzoek van begin tot eind uitvoeren. MediaTest wil op een uitdagende manier maatschappelijk verantwoord bezig zijn met iets waar zij goed in is. Marktonderzoek dus!

Elk onderzoek begint met een onderzoeksvraag, en daar heeft MediaTest het publiek bij nodig. Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. Hieruit kiest MediaTest de beste inzending op basis van de volgende criteria:

- Maatschappelijk verantwoord/relevant
- Sympathiek
- Doable (uitvoerbaar in 24 uur)

Geïnteresseerden kunnen voor 1 mei a.s. hun vraag inzenden (inclusief een korte toelichting). MediaTest voert op 14 mei het geselecteerde onderzoek uit, inclusief rapportage. Enthousiast geworden en heb je een vraag waar je altijd al het antwoord op hebt willen weten? Klik dan hier en stuur jouw inzending in.

www.mediatest.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie