De Persgroep en BrandDeli intensiveren samenwerking
01-06-2017 09:58:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3910 | Tags:

Sinds eind 2016 werken BrandDeli en de Persgroep Nederland samen op het gebied van online video. BrandDeli is de salespartner van het videoplatform van MyChannels. Beide partijen kondigen aan samen de exploitatie van de videocontent verder te combineren, starten ze met een koppeling van display-advertising en willen samen optrekken in het ontwikkelen van multimediale concepten voor adverteerders.

In de samenwerking:

  • zal BrandDeli de verkoopactiviteiten van dit gecombineerde in-stream videoplatform voor haar rekening nemen;
  • zal de Persgroep de online verkoop van display-advertising voor BrandDeli gaan uitvoeren. Deze combinatie biedt de adverteerder de mogelijkheid om digitaal meer impact te maken;
  • zullen beide partijen intensiever gaan optrekken op het gebied van multimediale concepten voor merken. De mogelijkheden van de Persgroep’s MediaLab en BrandDeli’s Brand Partnershipteam zullen hierin vaker gecombineerd worden.


Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: “Samenwerken zit in ons DNA. Ook onze zenders hebben de samenwerking met de Persgroep op contentvlak al eerder opgezocht. Zo werken Eurosport, 24Kitchen en TLC al langer samen met AD.nl. Dankzij deze slimme koppeling met de Persgroep zetten we weer een stap om het versnipperde Nederlandse aanbod van kwalitatieve videocontent bereikbaarder en bruikbaarder te maken. Wij hebben ervaren hoe zeer adverteerders het waarderen om te werken via één betrouwbaar loket. Beide partijen denken sterk vanuit het resultaat voor adverteerders.”

Erik Roddenhof, CEO van de Persgroep Nederland: “Wij hebben al langer in de markt geroepen dat Nederlandse mediapartijen samen moeten optrekken. In het huidige landschap dé manier om meer impact te maken. Na onze eerste periode van kennismaken, merken wij beiden dat we een stap verder willen gaan. De markt zal nu gaan profiteren van de combinatie van BrandDeli’s sterke video DNA en het grote bereik en autoriteit van onze nieuwsmerken.”

www.persgroep.nl
www.branddeli.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie