De Persgroep lanceert XtraLocal
01-05-2018 11:53:00 | Door: Katja Brokke | hits: 5431 | Tags:

De Persgroep Nederland biedt een nieuwe propositie aan voor alle regionale adverteerders: XtraLocal. Met XtraLocal krijgt een regionale adverteerder naast een advertentie in de huis-aan-huiskrant, ook een week lang digitale zichtbaarheid. 

XtraLocal is een nieuwe propositie waarbij een advertentie niet alleen in huis-aan-huiskranten verschijnt, maar in één keer verlengd wordt naar digitaal (lokale website van de huis-aan-huiskrant, Indebuurt.nl, Reclamefolder.nl, de site van het regionale dagblad en op de regionale pagina van AD.nl). Met deze digitale aanvulling vergroot een adverteerder het bereik van zijn advertentie in de eigen regio.

Jan van Dun, directeur Local Media bij de Persgroep Nederland: “Dit is een nieuwe mijlpaal in onze digitale transformatie, omdat wij onze lokale klanten helpen met sterkere digitale aanwezigheid. Zij zijn echt al langer actief online, maar dat kostte hen veel tijd en moeite. Deze combinatie hebben wij in het leven geroepen om hen echt te helpen om digitaal te versnellen. Uiteraard hebben wij deze propositie eerst uitvoerig getoetst bij bestaande klanten en die waren enthousiast.”

Xtralocal wordt middels een grote landelijke campagne, Wereldberoemd in jouw Regio, bekendgemaakt bij alle huis-aan-huiskrantklanten van de Persgroep Nederland.

www.persgroep.nl/wereldberoemd

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie