De Telegraaf vernieuwt apps en advertentiemogelijkheden
20-03-2018 17:30:41 | Door: Max Vlugt | hits: 6349 | Tags:

De Telegraaf lanceert volledig vernieuwde versies van zijn apps voor iOS en Android. De apps hebben een nieuw design en een verbeterde navigatie, waardoor consumenten sneller hun weg kunnen vinden in de app. Bovendien kan men artikelen nu heel eenvoudig crossplatform opslaan en onderwerpen van hun keuze gemakkelijk volgen. Eerder lanceerde het merk al een nieuwe website met als belangrijkste resultaten een sterk verbeterde viewability en een grote stap op het gebied van branded content.

Voor de ontwikkeling van de nieuwe apps is nauw samengewerkt met diverse partners om de laatste innovatieve advertentieformaten en -posities mogelijk te maken. Zo zijn er speciale posities voor branded content die in-app automatisch worden doorgeplaatst op alle rubrieken van De Telegraaf (homepage, sport, entertainment, financieel en VRIJ). Smart loading zorgt voor optimale zichtbaarheid van de in-app campagnes.

Harm van Veldhuizen, commercieel directeur van TMG: "Bij de nieuwe Telegraaf website hoort natuurlijk ook een app, die gebaseerd is op de nieuwste technieken. De miljoen gebruikers die De Telegraaf dagelijks bereikt, krijgen de content nu nog gebruiksvriendelijker en overzichtelijker aangeboden. Ook hebben we het aanbod branded content en rich media-posities van de in-app advertentieposities flink uitgebreid. Daarnaast worden er cases ontwikkeld met beacon-technologie. Met deze ontwikkelingen onderstreept De Telegraaf zijn ambitie om ook de beste te zijn op het gebied van in-app mogelijkheden voor consument en adverteerder."

De nieuwe Telegraaf apps zijn als update beschikbaar en gratis te downloaden in de App Store en Play Store. De apps zijn geschikt voor smartphone en tablet.

www.tmg.nl
www.telegraaf.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie