
De'Longhi kiest voor Stroom
De’Longhi Group, producent van huishoudelijke apparaten, met haar merken Braun, Kenwood en De’Longhi schakelt Stroom in voor de mediastrategie en -inkoop.
Om de marktposities verder uit bouwen, is voor de verschillende merken een strategie ontwikkeld met integrale inzet van on- en offline media. De keuze viel op Stroom als business partner om de doelstellingen van De’Longhi Group te realiseren.
Annelies Crab, Marketing Manager Benelux De’Longhi Group Benelux: "Met Stroom hebben we een bureau gevonden die de aandacht en kwaliteit levert waar we naar op zoek zijn. Hiermee kunnen we de ambitieuze doelstellingen van onze merken verder realiseren."
Rutger Mackenbach, Directeur Stroom: "We zijn erg blij om voor de mooie merken van de De’Longhi Group te mogen werken. Onze integrale dienstverlening sluit goed aan bij de klantvraag en we kijken er naar uit om samen de marketingdoelstelling te realiseren."
www.stroom.com
www.delonghi.com
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie