Delicious. lanceert eigen food productlijn
25-10-2016 09:04:00 | Door: Max Vlugt | hits: 6540 | Tags:

Delicious, onderdeel van de multimediale uitgever New Skool Media, lanceert een eigen food productlijn met zorgvuldig geselecteerde, goede en lekkere food producten. Delicious. start met de introductie van drie productgroepen; koffie, thee en jam, in totaal 13 producten. Daaraan worden in 2017 meer nieuwe productgroepen toegevoegd. Vanaf 25 oktober zijn de delicious.koffie, -thee en -jam al te koop via deliciousmagazine.nl/foodshop en volgend jaar op veel plekken in het hele land.

New Skool Media heeft het afgelopen half jaar in samenwerking met de Veenendaalse food specialist Food Experience gewerkt aan de ontwikkeling van de delicious.food productlijn. Met de delicious.food productlijn zet de uitgever haar eerste stappen binnen het domein van FMCG-food. De lancering van de delicious.food productlijn is de start van de campagne rondom het 10 jarig jubileum van delicious.magazine.

Cor Jan Willig, mede-eigenaar New Skool Media: “De introductie van een eigen productlijn past binnen onze missie om onze klanten te helpen nieuwe ervaringen op te doen door producten en inspirerende content aan te bieden. Dat doen we al met onze media en dat vertalen we nu ook door naar food producten. Met delicious. willen we inspireren en onze passie voor eten delen. Denk je aan lekker eten, met plezier koken en samen zijn, dan denk je aan delicious.”

De handgeplukte theeblaadjes, van hooggelegen plantages in Sri Lanka, worden verflenst, gerold, gefermenteerd en gedroogd in de oven dat de blaadjes een mooie zwarte kleur geeft. Gemengd met de aroma’s van citroen en bergamot - ook een citrusvrucht - ontstaat een geurige earl grey theemelange die licht en fris smaakt.

De theeblaadjes worden geoogst in China en direct na de pluk verflenst, gestoomd of gewokt om de mooie groene kleur te behouden. Dan worden de blaadjes in de zon gedroogd. Groene thee geurt heel fris, zelfs wat grassig. Door het toevoegen van verveine, jasmijnbloemen, muntblaadjes,citroengras en citrus ontstaan vier verschillende natuurlijke groene thee-smaken. delicious. groene thee bestaat uit de smaken: verbena, jasmijn, munt en citroengras.

Om de beste kwaliteit te garanderen zit delicious.jam barstensvol vers, perfect gerijpt zomerfruit. Het fruitpercentage is maar liefst 65% en dat is extra hoog. delicious.jam is zoet van nature en heeft een lager suikergehalte dan de meeste andere jam. Zonder extra toevoegingen proef je pure jam, precies zoals wij vinden dat jam moet smaken. De jam is fris, fruitig en niet te zoet.delicious.jam bestaat uit de smaken: framboos, aardbei, bosbes, braam + appel, perzik + rode bes en aardbei + rabarber.


Delicious.koffie bestaat uit 100% arabica koffiebonen. Kenmerkend is het volle zoete aroma en een lager cafeïnegehalte. De koffiebrander selecteert bonen van verschillende plantages voor verschillende melanges zodat er een constante balans is in smaak en kwaliteit. Het branden van de bonen gaat extra langzaam, zo komen er veel aroma’s vrij voor een krachtige ronde smaak. Onze koffieplanten worden biologisch geteeld. De herkomst van de bonen kun je terugvinden via deliciousmagazine.nl/koffie. delicious. koffie bestaat uit de smaken: intens&notig en mild&fris.

Delicious.magazine werd in december 2006 door Sanoma in Nederland gelanceerd. In 2014 verkocht Sanoma het tijdschrift aan de multimediale uitgeverij New Skool Media. delicious. bestaat binnenkort 10 jaar. Dit jubileum zal tot en met eind 2017
worden gevierd met diverse activiteiten; lancering FMCG food productlijn, een speciaal 10- jaar kookboek en delicious. gaat samen met lezers, bloggers en friends op zoek naar de 10 favoriete delicious.recepten van de afgelopen 10 jaar. delicious. wil iedereen die kiest voor lekker en goed eten helpen om van iedere maaltijd een feestje te maken. Delicious. signaleert, inspireert, selecteert, informeert en verleidt. Met maakbare recepten, oogstrelend beeld en presentatie, praktische tips en smaakvolle producten neemt delicious. je mee op culinaire ontdekkingsreis. Delicious. doet dit 24-7 online, via social media, delicious.kookboeken en via delicious.magazine. Delicious.magazine verschijnt maandelijks en ieder jaar wordt afgesloten met een extra dikke kersteditie. Ook verschijnt er dit jaar een Duitstalige kersteditie in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

New Skool Media is één van de grootste multimediale uitgeverijen in Nederland. Het portfolio van New Skool Media bestaat uit 23 nationaal bekende, special interest titels, waaronder KIJK, Columbus, Home&Garden, Vorsten, Motor en Fiets. New Skool Media ziet de titels als merken, die op tal van manieren de levens raken van consumenten met een passie. Voor deze specifieke doelgroepen beschikt New Skool Media over verschillende platformen om klanten en partners optimaal te kunnen bedienen met print, online, mobile, events en e-commerce diensten.

Food Experience is specialist in development, sales, promotie en distributie van premium foodproducten voor het out-of-home kanaal. Het Veenendaalse bedrijf kiest voor kwaliteit en werkt vanuit haar principes maatschappelijk verantwoord, only natural en/of biologisch. Food Experience bedient vanuit haar eigen distributiecentrum haar opdrachtgevers in food service en food retail met een fullservice dienstenpakket.

www.deliciousmagazine.nl/foodshop
www.deliciousmagazine.nl
www.newskoolmedia.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie