
Eerste werk Havas Lemz voor Bolletje
Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Vanuit een vernieuwde strategie is het eerste werk zichtbaar voor de Lichte Crackers. Centraal staat het bakkersambacht van de bakkers van Bolletje en hun inventiviteit. In de campagne richten mensen zich rechtstreeks tot Bolletje. De vraag is voor de bakkers het startsein om aan de slag te gaan en met het perfecte product terug te komen.
In de komende tijd wordt verder invulling gegeven aan de strategie en campagne, samen met Millford en Mediaxplain*.
Credits:
Creative agency: Havas Lemz | Verantwoordelijk bij klant: Sándor van Mil | Agency Producer: Vanessa Janssen | Regie: Sven Super | Productiemaatschappij: In Case of Fire | Producer: Arjan Oosterveen | D.O.P.: Rutger Storm | Offline montage: Marc Bechtold - Kapsalon editing & hard cuts | Postproductie: Postoffice Amsterdam | Sound: Kees Kroot - Soundcircus | Casting: Groen Casting | Mediabureau: Mediaxplain*
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie