Eneco lanceert campagne rondom duurzaamheid
26-12-2017 14:48:29 | Door: Max Vlugt | hits: 5658 | Tags:

Eneco sluit het jaar af met een campagne waarin het bedrijf mensen wil inspireren en helpen om hun eigen huis te verduurzamen; door zelf slimmer met energie om te gaan, energie op te wekken en op te slaan.

In 2016 introduceerde Eneco onder de merkbelofte Welkom in de Nieuwe Wereld een campagne die afrekende met de oude fossiele wereld en liet zien welke mogelijkheden de nieuwe, duurzame wereld biedt. Begin 2017 liet een schreeuwende marmot zien hoe urgent de planeet vraagt om actie. In de nieuwe campagne, die vanaf vandaag te zien zal zijn, wordt duurzaamheid dichterbij gebracht en relevanter dan ooit gemaakt.

Jolanda Ravenek, Marketing Communicatie manager van Eneco: "Met deze campagne ‘welkom in je nieuwe huis’, laten we zien dat iedereen nu al op de eigen vierkante meters de omslag kan maken. Stap voor stap kun je gemakkelijk je eigen huis slimmer en zuiniger maken. Bijvoorbeeld door warmte te recyclen met de WarmteWinner. Of gewoon zelf energie opwekken, met zonnepanelen. En opslaan in een thuisbattterij. Een energiecentrale maken van je eigen huis dus. Eneco wil dat voor iedereen mogelijk maken." 

Credits

Strategie en concept: Dawn | Productiemaatschappij: Hazazah | Regie: Victor Vroegindeweij | Offline edit: Annelien van Wijnbergen | Online/Grading: De Grot | Geluid: Soundcircus | Mediabureau: Mindshare, BMI

www.eneco.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie