Exclusieve korting GTST Magazine via Adoptiq
14-02-2017 10:21:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3311 | Tags:

F&L Publishing Group biedt de gebruikers van het Adoptiq print platform een early-birdkorting aan op het nieuw te verschijnen Goede Tijden, Slechte Tijden-Magazine. Het eerste exemplaar van het tijdschrift ligt op 7 juli in de winkels en heeft een oplage van 80.000. De bladformule biedt lezers een mix van nieuws over de serie, de acteurs en hun personages.
 
Met de keuze voor Adoptiq wil de uitgever het geloof in het digitaal handelsplatform voor printadvertenties Adoptiq benadrukken.  F&L Publishing Group was één van de eerste uitgevers die het platform in gebruik nam. Adoptiq digitaliseert en automatiseert het inkoop en verkoopproces van printadvertenties.

Mark Peeters, Coördinator Sales bij F&L Publishing Group: “Adoptiq ontzorgt zowel de klant als onze accountmanagers door het uit handen nemen van administratief werk. Hierdoor ontstaat tijd waarin accountmanagers klanten meerwaarde kunnen bieden door de adverteerder te begeleiden naar een krachtige en doelgerichte storyline.”

www.fnl.nl
www.adoptiq.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie