FD komt met nieuwe merkcampagne door Dawn
27-08-2018 12:14:00 | Door: | hits: 5711 | Tags:

Het Financieele Dagblad lanceert een ‘Wie volgt, leidt’-campagne waarin tech, popcultuur en de financiële wereld samenkomen.

De campagne zoomt in op het huidige tijdperk waarin impact maken voor velen belangrijker is dan veel geld verdienen. Daarbij kijken we minder op tegen grote instituten en bedrijven, maar bewonderen de mensen die het verschil maken. Deze leiders van nu volgen niet alleen het laatste nieuws uit de wereld van financiën, maar ook wat er speelt in tech en (pop)-cultuur. Daarom is ‘Wie volgt, leidt’ het thema voor de campagne van het FD, waarin een scala aan fenomenen uit het hedendaagse nieuws voorbijkomt.

Creatief strategische partner Dawn heeft de campagne van het FD ontwikkeld, die wordt ingezet op tv, online, out-of-home, print en radio.




Mildred Hutten, marketingdirecteur van FD Mediagroep: "De oplage en omzet uit de lezersmarkt van het FD groeien harder dan ooit. Om verder invulling te geven aan onze groeiambities hebben we met Dawn een merkcampagne ontwikkeld die zowel bestaande lezers bevestiging biedt en ook andere doelgroepen aanspreekt. Met de ‘Wie volgt, leidt’-campagne spelen we vanuit het DNA van het reeds sterke merk FD in op veranderende cultuur en behoeften bij onze (potentiële) lezers."

www.fdmediagroep.nl
www.fd.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie