G+J Custom Content ontwikkelt blog #nsfavourites voor NS
08-11-2016 11:08:46 | Door: Katja Brokke | hits: 3613 | Tags:

NS lanceert de nieuwe digitale inspiratieomgeving #nsfavourites. G+J Custom Content ontwikkelde hiervoor het concept, design en de content. Het bloggersplatform bevat cultuur-, food- en shopadressen in de grote Nederlandse steden.

Insiders

Het platform is een voorzetting van het concept #nsfavourites, dat eerder al verscheen in de vorm van een minimagazine in print en dit voorjaar als een digitaal magazine. Lokale insiders raden reizigers daarin de beste en leukste adressen aan in hun stad.

Judith Beckers, Base Marketeer bij NS: “Onderzoek wijst uit dat onze klanten de tips en aanbiedingen van #nsfavourites echt waarderen, het fijn vinden om die inspiratie van NS te krijgen en de tips ook echt gebruiken. Daarom besloten we met dit concept de volgende stap te zetten in onze contentmarketing.”

De content op het platform zal met vaste frequentie worden geüpdatet en aangevuld, waarbij ook het aantal bestemmingen telkens zal groeien.

Loes van Dokkum, Creative Director van G+J Custom Content: “Het is slim van NS om ook digitaal met actuele inspiratiecontent aan de langetermijnrelatie met hun klanten te bouwen. Door de continuïteit die we nu gaan creëren, ontstaan nieuwe mogelijkheden die relatie betekenisvoller te maken.”

Langdurige samenwerking

Behalve de diverse uitingen binnen het #nsfavourites-concept, maakt G+J Custom Content sinds 2012 in opdracht van NS ook al het tijdschrift SPOOR, dat vijf keer per jaar op de deurmat valt van 1,3 miljoen vaste klanten van NS. Ook is G+J Custom Content verantwoordelijk voor de creatie van SPOOR Kids en de SPOOR City Specials. 

www.genj.nl/custom-content
www.nsfavourites.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie