Han Snel wint pitch Op=Op Voordeelshop
03-03-2017 11:43:00 | Door: Marianna Beets | hits: 6235 | Tags:

Op=Op Voordeelshop kiest voor al haar reclame het Utrechtse reclamebureau Han Snel. De samenwerking wordt afgetrapt met een campagne ter ere van het 20-jarig bestaan van de retailer.

Met 128 winkels is een Op=Op Voordeelshop nooit ver weg. De drogisterijdiscounter heeft met haar eigenwijze formule in 20 jaar tijd veel trouwe klanten aan zich weten te binden. Als volwassen merk is het nu tijd dat ook de rest van Nederland kennismaakt met Op=Op Voordeelshop.

Het doorlopende prijsmechaniek, consumenten kunnen 3 producten van dezelfde prijs combineren voor extra voordeel, wordt de komende tijd breed uitgemeten via televisie, online en de HAH-folder. Han Snel heeft een flexibel en multi-inzetbaar concept bedacht waarbij leveranciers van Op=Op Voordeelshop kunnen inhaken zowel op televisie, radio, online, folder én op de winkelvloer. Helemaal 360◦.

www.hansnel.nl   
www.opisopvoordeelshop.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie