Haribo kiest voor Mindshare
14-12-2016 09:32:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3428 | Tags:

Haribo start een samenwerking met mediabureau Mindshare voor de overall mediastrategie, planning en inkoop.

Haribo werkte al samen met Mindshare in een aantal andere Europese landen en heeft na een proefopdracht ervoor gekozen om ook in Nederland met Mindshare in zee te gaan.

Marit van der Laan, marketing director Benelux Haribo: “Mindshare heeft ons bewezen om met een zeer gedegen strategische aanpak onze doelstellingen vorm te kunnen geven. Daar bovenop kwamen ze met innovatieve en creatieve oplossingen die de communicatie van Haribo nog impactvoller gaan maken."

Ruud de Langen, ceo Mindshare: “We verheugen ons om voor een beroemd merk als Haribo te gaan werken en bij te dragen aan het realiseren van de marketingdoelstellingen van het merk."

Lees ook het recente DeMedia100-interview met Ruud de Langen.

www.haribo.nl    
www.mindshare.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie