Harry de Haas marketing directeur de Persgroep Nederland
24-11-2016 14:21:00 | Door: Ton Boom | hits: 6545 | Tags:

De Persgroep Nederland heeft een nieuwe marketing directeur aangenomen. Per 1 januari zal Harry de Haas starten. Hij is in deze rol verantwoordelijk voor Business-to-Consumer marketing van alle nieuwsmerken van de Persgroep, zowel nationaal als regionaal. Hij zal rapporteren aan de nieuwe CEO Erik Roddenhof.

Harry de Haas (50) werkt momenteel als CCO Medialaan Mobile in België, ook een onderdeel van de Persgroep. Daarvoor heeft hij diverse marketing en sales rollen vervuld bij onder andere Ziggo, Liberty Global en Heineken.

Erik Roddenhof: “Ik ben ervan overtuigd dat Harry ons team zal versterken en ons bedrijf weer een stap dichterbij het realiseren van onze ambities gaat brengen. Zijn ervaring in zowel Telecom als FMCG helpt ons met een frisse blik naar onze nieuwsmerken te kijken.”

Over de Persgroep Nederland

De Persgroep Nederland is uitgever van ADR (AD, PZC, BN DeStem, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, de Gelderlander, de Stentor en Tubantia), de Volkskrant, Trouw, Het Parool en is eigenaar van de radiozender Q-music, het multimediale platform De Ondernemer, online videoplatform Makers Channel, B-to-B marketingbureau Synpact en diverse websites zoals Autotrack, Intermediair, NationaleVacaturebank en Tweakers.

De Persgroep Nederland is tevens uitgever van 130 huis-aan-huiskranten. De nieuwsmerken van de Persgroep realiseren dagelijks 9,3 miljoen contacten.

www.persgroep.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie