Hé wat Leuk! MediaTest brengt klanten naar het veldwerk per limousine
18-09-2016 17:20:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3590 | Tags:

Beste Bas,

Om de waardering voor onze klanten te laten blijken, verloot MediaTest een compleet verzorgde rit in een limousine op een veldwerkdag! Ben jij de gelukkige winnaar? Dan halen we je op in een limousine, zodat je ook in de koude en natte herfstmaanden warm en droog aankomt bij het veldwerk. Je mag zeven collega’s meenemen en bovendien rollen we de rode loper voor jullie uit. De winnende klant wordt dus een dag lekker in de watten gelegd.

Alle kwalitatieve onderzoeken waar tussen 15 september en 31 oktober akkoord op gegeven wordt, dingen mee naar deze unieke ervaring. Begin november maken we de winnaar bekend. Het maakt niet uit of je een nieuwe of een vaste klant bent: iedereen maakt evenveel kans!

Ook de terugweg na afloop van het veldwerk verzorgen we. De actie loopt van 15 september tot en met 31 oktober. Het aanbod geldt tevens voor reeds aangevraagde maar tot dusver onbevestigde onderzoeksvoorstellen.

Willen jullie ook kans maken op deze prijs? Vraag dan eerst een voorstel voor kwalitatief onderzoek aan. Dat kan telefonisch (020 – 410 00 00) of via de mail (svanfurth@mediatest.nl).

Met vriendelijke groet, namens het gehele MediaTest-team,

Stephan van Furth, partner MediaTest, bureau voor media- en communicatieonderzoek

www.mediatest.nl

 


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie