Het FD kiest voor Fitzroy
03-01-2017 13:52:00 | Door: Katja Brokke | hits: 9186 | Tags:

Na een pitch, begeleid door 3MO, heeft het FD gekozen voor het Amsterdamse bureau Fitzroy. Het gaat om een langetermijnsamenwerking waarin het bureau op basis van de nieuwe positionering een nieuw merkconcept zal ontwikkelen. Dit concept zal niet alleen worden doorvertaald naar een thematische campagne, maar ook naar specifieke producten en salescampagnes. 

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: “Binnen ons klantenportfolio misten we nog een nieuws-/contentaanbieder. Toen we gebeld werden, waren we gelijk enthousiast. Niet alleen omdat FD het enige abonnement is dat we hier hebben, maar ook omdat ze een unieke propositie bieden die we graag samen met hen verder willen uitbouwen.” 

Brigitte Schouwerwou, marketingmanager FD: “We zochten een bureau van nu, dat ons zowel strategisch als creatief kan uitdagen en samen met ons onze groeidoelstellingen kan gaan realiseren. Tijdens de pitch liet Fitzroy zien dat ze in staat zijn om niet alleen thematisch maar vooral ook online te denken. We kijken uit naar onze samenwerking.” 

De eerste uitingen zullen dit voorjaar te zien zijn.

www.fitzroy.nl
www.fd.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie