Hornbach lanceert drie commercials in reclamecampagne die het begrip ‘project’ claimt
05-02-2018 11:47:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 11154 | Tags:

Hornbach heeft een drietal commercials laten ontwikkelen, waarin ze ingrijpen op het gebruik van het woord project. Volgens Hornbach wordt het woord project namelijk te pas en te onpas gebruikt. In haar nieuwe reclamecampagne wordt duidelijk dat je alleen van een project spreekt, als je ervoor naar Hornbach gaat.

Maarten Post, marketingmanager bij Hornbach Nederland: "Als enige echte projectbouwmarkt kunnen we misbruik van het woord project niet langer accepteren. Tegenwoordig wordt alles project genoemd. Er is maar één bouwmarkt waar je naartoe gaat voor echte projecten, zoals je badkamer verbouwen of je tuin bestraten. Dus praat alleen over een project als je ervoor naar Hornbach gaat."

De campagne, die vanaf 5 februari onder andere op televisie te zien is, bestaat uit drie video's waarin de hoofdrolspelers het woord project misbruiken. Van een stereotypische hipster die over een cool, maar onnodig project spreekt in een café, tot een manager die zijn carrière een project noemt en een zweverige waarzegster die het verdrijven van negatieve emoties als project bestempelt. 

www.hornbach.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie