Icemedia ontwikkelt campagne DFDS Seaways
28-08-2017 11:23:35 | Door: Katja Brokke | hits: 2751 | Tags:

DFDS Seaways heeft Icemedia gevraagd om een campagne te ontwikkelen die zich richt op consumenten die buiten de schoolvakanties reizen. De Indian Summer Time-campagne is een interactieve campagne met als doel om bezoekers van de website op een visuele manier kennis te laten maken met Groot-Brittannië en van daaruit direct hun nazomervakantie te kunnen boeken.

De campagne vraagt de gebruiker in de vorm van een test om in een aantal rondes een keuze te maken uit nazomerbeelden uit Schotland en Engeland. Aan het einde van de test toont de applicatie of de geïnteresseerde meer een type is voor een Schotse dan wel een Engelse Indian Summer Time. Direct daarna krijgt de deelnemer via e-mail informatie over de bestemmingen en mogelijkheden om te boeken. Alle deelnemers maken tevens kans op een gratis overtocht met DFDS naar Groot-Brittannië.

Na een week hebben 3000 mensen de website bezocht en bedraagt de conversie van bezoeker tot deelnemer 65 procent. De campagne loopt nog ruim een maand en is te bekijken op dfds-indiansummer.nl.

www.icemedia.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie