Ouders van Nu tevreden met eerste editie van In de Wolken Festival
08-10-2018 09:21:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2095 | Tags:

De eerste editie van het In de wolken Festival heeft in drie dagen tijd 16.500, aanstaande, jonge ouders ontvangen in de RAI Amsterdam. Er was veel interesse voor de praktische informatie die in een festivalsetting werd gepresenteerd. Ook werd er volop geshopt, zowel voor grote items zoals babykamers en kinderwagens als voor accessoires, kleding en praktische benodigdheden.

Alle beschikbare plekken voor lezingen en workshops waren volgeboekt. Ook de persoonlijk adviesgesprekken voor stylingadvies voor de babykamer waren populair.

Met praktische workshops zoals relaxed bevallen, tips voor het geven van borstvoeding, een kinderwagen testparcours, kleding en voorbeeld babykamers was het mogelijk je in een dag voor te bereiden op de komst van een baby. 

Het festival biedt een assortiment uit een aanbod van bekende merken, waaronder Babypark, Bugaboo, VSM, L’Oréal, Stokke, Little Label en Koeka.

Susanne Veger, Product Brand Manager bij L’Oréal: "We merken dat mensen hier gevoelig zijn voor een inhoudelijk verhaal. En na dat verhaal is de conversie naar aankoop heel hoog."

De volgende editie van het In de wolken Festival vindt plaats van 3 tot en met 5 oktober 2019.

www.indewolkenfestival.nl
www.oudersvannu.nl
www.sanoma.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie