Introductiecampagne Hornbachvestiging in Amsterdam
31-01-2017 12:06:00 | Door: | hits: 3099 | Tags:

Tussen de hoge gebouwen van de Zuidas en op de rode klinkers van de Arena Boulevard doken afgelopen dagen ineens opvallende objecten op. Het bleek om hamers van 6 meter lang, 2,5 meter hoog en ruim 300 kilo te gaan; een ludiek initiatief van Hornbach om de openingsdatum van de nieuwe vestiging in Amsterdam kenbaar te maken.

Een grote houten hamer met een aankondiging "Er komt iets groots naar Amsterdam" vulde de pleinen. Selfies met de reuzenhamer volgden snel. De dagen ervoor verschenen er grote lichtprojecties met dezelfde tekst op het Barlaeus Gymnasium en het Rochdale-gebouw.

Maarten Post, marketingmanager van Hornbach: “Een zeer geslaagde introductie. Een grote stad als Amsterdam verdient nu eenmaal een grote introductie. Een die past bij ons bedrijf: groots, humoristisch en gedurfd. Nu weet iedereen dat Hornbach is gesetteld en klaar om te openen.”  

De twaalfde vestiging is hiermee direct een van de grootste winkels van de projectbouwmarkt. De winkel beslaat bijna 20.000 vierkante meter en is hiermee groot genoeg om ruim 120.000 artikelen te herbergen. Voor het openingsweekend zijn er speciale producten ingekocht en staan er tal van demonstraties en events gepland.

www.hornbach.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie