J. Walter Thompson Amsterdam werkt voor Mazda
28-03-2018 12:59:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3026 | Tags:

Na een bureau-oriëntatie heeft Mazda Motor Nederland gekozen voor J. Walter Thompson Amsterdam. Mazda is de afgelopen jaren in Nederland hard gegroeid in marktaandeel en heeft ook voor 2020 een stevige doelstelling neergezet.

En dat in een markt waar veranderende wetgeving, overcapaciteit bij veel concurrenten en een nog steeds voorzichtige consument voor veel turbulentie zorgen.

Susanne Peters, Director Marketing Communications bij Mazda Motor Nederland: "We waren op zoek naar een bureau dat ons strategisch en creatief echt verder kan helpen, maar ook pragmatisch in de uitvoering kan zijn. Het klikte op al die vlakken meteen met JWT. Ze gaan ons niet alleen helpen met de ATL campagnes, maar ook op gebied van social en digital."

Budi Gonzalez de Chaves, Business Lead bij J. Walter Thompson Amsterdam: "Als je het aan echte autoliefhebbers vraagt, dan is Mazda absoluut iets speciaals. Behoorlijk veel consumenten in Nederland weten dat al. Wij gaan helpen om de liefde voor het merk en de verkoop van de auto’s een fijne zet in de rug te geven."

www.jwt.amsterdam
www.mazda.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie