
J. Walter Thompson Amsterdam en PLUS introduceren SuperSaus
Supermarktketen PLUS staat voor goed eten, voor iedereen, elke dag. Daar hoort ook bij dat ze ouders helpen om hun kinderen gezonder te laten eten. Dat is niet altijd even makkelijk want veel kinderen houden niet van groenten, de basis van een gezonde maaltijd. Om ouders te ondersteunen bedacht JWT het product SuperSaus. Een undercover-groentesaus gebaseerd op een idee dat misschien gek klinkt, maar werkt als een malle: eet meer groente met groente.
Bas Snetselaar, Formula en Communication Manager, PLUS Supermarkets: "Bij PLUS houden we van goed eten. En we geloven erin dat we ouders kunnen helpen om hun kinderen een goede maaltijd voor te schotelen. Daarom introduceren we SuperSaus: een innovatie die we landelijk willen uitrollen onder ons eigen huismerk. SuperSaus smaakt supergoed."
Credits
Klant: PLUS Supermarkets | Verantwoordelijk bij klant: Bas Snetselaar, Rob Claassens | Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam | Creative partner: Bas Korsten | Executive creative director: Marcel Hartog | Creative: Gabriela Nouws, Leon Ragetlie | Food creative: Robbie Postma | Copywriter: Marcel Hartog, Leon Ragetlie | Art director: Güney Soykan, Gabriela Nouws | Designer: Ronald Mica, Robert Harrisson, Madelon Brakenhoff, Leo Scholtes | Connection strategist: Angelique Schreuders | Editor: Tim Arnold | Agency producer: Martijn Pots, Marloes van den Berg, Mariska Fransen, Charlene Thomas | Print producer: Chariva Geurts | Business director: Budi Gonzales de Chaves | Director: Harro van Schoonhoven | DOP: Jelle Mulder | Producer: Thomas Rohde | Production company: Pink Rabbit | Sound: Robin Schlösser | PR: Jessica Hartley, Julie van Lanschot
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie