JWT en Mindshare ontwikkelen ING introduceert
28-08-2017 11:59:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2845 | Tags:

ING start met ING introduceert, een communicatieconcept waarin klanten vooruit helpen centraal staat en dat aansluit op het veranderende mediagebruik onder consumenten. J. Walter Thompson ontwikkelde in nauwe samenwerking met mediabureau Mindshare en ING een concept dat laat zien welke rol de bank heeft in het leven van Nederlanders. Een bankvreemde campagne met een knipoog die tegelijkertijd volledig past bij de koers die ING sinds een aantal jaren volgt.

Louise Meijer, Manager Branding bij ING: “In onze communicatie willen we blijven vernieuwen, ons onderscheiden en mensen raken. Met uitingen die herkenbaar zijn en duidelijk bewijzen waar ING voor staat: mensen in staat stellen om zowel privé als zakelijk steeds voorop te blijven lopen. Met ING introduceert komt dit allemaal bij elkaar en versterken een aangescherpte media-inzet en creatie elkaar nog meer.”

Altijd aanwezig

Met de aangescherpte media-inzet speelt ING in op het veranderende mediagebruik onder consumenten door minder uit te gaan van campagneperiodes, maar continu aanwezig te zijn op plekken waar de klant is. De eerste uitingen van ING introduceert gaan over de voordelen die mobiel bankieren oplevert. De campagne start met een tv-commercial, later volgen ook online video’s, online banners, digitale abri’s en uitingen op social media.

www.jwt.amsterdam
www.mindshareworld.com/netherlands

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie