Jesse Amatsahip en Lesley Jutte naar Joe Public
07-10-2016 11:02:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4556 | Tags:

Joe Public heeft de creatieve afdeling versterkt met Jesse Amatsahip (25) en Lesley Jutte (24), net afgestudeerd aan de Willem de Kooning Academie.Zij wonnen onder meer de laatste 24-uurs pitch voor Jonge Honden x Interbest.

De account- en strategieafdeling zijn versterkt met Willemijn van Eeghen (30) die de overstap maakt van adverteerdszijde. Willemijn gaat als Account-Strategy Manager werken. Ze is afkomstig van Westland Kaas waar zij 3,5 jaar gewerkt heeft en Brand Manager was voor diverse merken. Daarvoor werkt ze 2,5 jaar bij Koninklijke De Cuijper als Product Manager. 

www.joepublic.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie