Joe Public Take-Away Advertising maakt campagne Toto
28-12-2016 09:04:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4706 | Tags:

Joe Public Take-Away Advertising ontwikkelt de nieuwe campagne van Toto. Volgens Toto past het bureau goed bij het merk en de huidige on- en offline communicatie uitdagingen waar de aanbieder van sportweddenschappen mee te maken heeft. De campagne gaat in de tweede helft van januari van start.

Arno de Jong, directeur Brands & Portfoliomanagement: “Er was meteen een goede match met Joe Public. Ze hebben een verrassende, onconventionele campagne ontwikkeld voor Toto.”

Antoine Houtsma, creative director Joe Public Take-Away Advertising: "Joe Public Take-Away Advertising werkt niet met contracten waardoor klanten na elk project weer afscheid van ons kunnen nemen. Niet dat we dat willen, daarom doen we elke keer juist weer onze stinkende best. En dat leidt in de meeste gevallen er juist toe dat klanten ons enorm trouw blijven. Zo werken we bijvoorbeeld al 5 jaar voor OHRA en Bertolli en nu alweer bijna 3 jaar voor GAMMA. Dus als het Nederlands MediaNetwerk me vraagt of het een samenwerking voor de langere termijn zal worden met de Toto dan ga ik daar zeker vanuit!"

Bij Toto, een merk van Nederlandse Loterij, kun je voorspellingen doen op sportwedstrijden of -evenementen. Dit kunnen voetbalwedstrijden zijn, maar ook andere teamsportwedstrijden of individuele sportwedstrijden. Meespelen kan via de app, de mobiele site en via de verkooppunten.

www.toto.nl 
www.joepublic.nl    

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie